Ack härliga söndag

Efter lagårn gick vi in och åt frukost tillsammans, vilket är ovanligt! Sen vilade vi på soffan respektive fåtöljen hela förmiddagen. Nu gick mannen ut. Dags att ta in baggarna, tätta väggen på Frejas box, och så ta in hästarna.
Jag tog och bakade en kaka, jag. Med kanel och kardemumma. Mums!
 
I slutet på oktober blir det en sverigetur, häääärligt! Då ska jag och lillasyster ta en tur till värmlands skogar och rida. Fann ett ställe som verkar väldigt bra, som inte bara har islandshästar!! :S
 
Slipar för fullt på trappen också, jäklar vilken tid det tar, men det blir bra. Jag får hålla på lite varje dag så blir det nog klart tillslut.
 
Ikväll blir det pizza, halleluja, jag slipper laga mat!!!!
 
puss o hej, leverpastej. :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0